Marketing Specialist

age 27 ani

Masculin

address Chișinău

30 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

- Deschis spre lucru peste program
- Management proiectelor mici, mijlocii si mari
- Rezistent la situatii de stres
- Comunicabil
- Capabil sa propun solutii creative problemelor cheie
- Conducere creativă pentru rezolvarea problemelor
- Experienta in relatii cu clienții si producatorii
- Abilitatea de comunicare fluenta în 4 limbi (engleză-C2, română-C2, Rusa- C2, Franceza- B1)

Vezi mai mult

Experiența profesională

Noiembrie 2022 - Prezent
2 ani 1 lună

Marketing Director

North Bucharest Investments

Bucharest

Responsabilități și sarcini principale:
1.1. Analizează concurenții și activitățile acestora;
1.2. Analizează audiența target a companiei și a produselor/serviciilor oferite;
1.3. Analizează piața și factorii influenți asupra industriei petroliere;
1.4. Analizează și selectează canalele potrivite de marketing conform KPI-urilor stabilite
1.5. Organizează ședințe și conferințe și întâlniri interne și deplasări în teritoriu;
1.6. Elaborează planificări lunare, anuale și asigură implementarea acestora;
1.7. Creează strategii de marketing conform obiectivelor și termenilor companiei;
1.8. Asigură livrarea calitativă a imaginii brandului și a produselor acestora;
1.9. Reprezintă imaginea companiei în comunicarea cu clienții, partenerii și prestatorii de servicii/ produse;
1.10. Supervizează echipa de marketing și monitorizează activitățile acestora;
1.11. Repartizează sarcinile de marketing conform capacităților și specialiștilor din departament;
1.12. Își asumă responsabilitatea de a îndeplini responsabilitățile specialiștilor din departament în cazul în care aceștia nu sunt disponibili;
1.13. Elaboreaza strategii de imbunatatire a imaginii si vanzarilor companiei
1.14. Efectuarea instrucțiunilor specialiștilor din departament;
1.15. Monitorizează și păstrează toate documentele aferente departamentului;
1.16. Gestionează și planifică bugetul departamentului în aprobare cu Directorul Financiar și Directorul Executiv;
1.17. Încheiere contractelor, primirea serviciilor/produselor și evidența facturilor de la contractanți;
1.18. Elaborează materiale de design în conformitate cu identitatea brandului ;
1.19. Gestionarea paginilor de Social Media și efectuarea postărilor și comunicarea cu clienții prin intermediul acestora (Facebook, Instagram, LinkedIn);
1.20. Colaborarea cu influencerii, reprezentanții media și persoanele cu statut popular;
1.21. Scrierea și redactarea textelor pentru diferite canale de marketing;
1.22. Setarea la chat bot și formarea bazei de date în timp;
1.23. Setarea campaniilor de email marketing și analiza rezultativității acestora;
1.24. Plasarea articolelor de PR și colaborarea cu portalurile de știri;
1.25. Crearea site-urilor in colaborare cu agentiile externe;
1.26. Gestionarea fișierelor cu materialele de marketing și a păstrarea acestora;
1.27. Colaborarea și planificarea activităților cu toata echipa de vanzari
1.28. Organizarea și participarea la evenimente de promovare a imaginii companiei (lansări de stații, emisiuni, reportaje, parteneriate, acte de caritate);
1.29. Gestionarea website-ului, conținutului de pe acesta și analiza traficului;
1.30. Setarea campaniilor de Google Ads și monitorizarea acestora;
1.31. Setarea campaniilor de publicitate pe toate platformele de retele de socializare, cu elaborarea bugetului si monitorizarea acesteia
1.32. Crearea strategiei generale de marketing cu termani limita pentru tot parcursul anului
1.33. Crearea conținutului foto și video pentru a promova imaginea companiei;
1.34. Organizarea campaniilor de Co-Marketing și cooperarea cu partenerii;
1.35. Livrează rapoarte lunare și anuale a activității departamentului și asigură atingerea obiectivelor propuse.

Octombrie 2019 - Februarie 2024
4 ani 5 luni

Marketing Specialist

Amadeus Textiles ( amadeuste.com)

Chișinău

- Dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing
- Crearea site-ului, retelelor de socializare si contentu-lui respectiv
- Producerea pozelor de produs dupa standartele internationale
- Mentinerea relatiei cu agentiile colaboratoare (agentii de media, creatie, digital)
- Suport pentru celelalte departamente in orice aspect ce tine de comunicare, monitorizarea bugetelor alocate, management
- Analiza detaliata a pietei locale( rapoartele efectuate impreuna cu CV-ul
- Crearea spoturilor publicitare pentru TV, radio, retele de socializare ( Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn)
- Comunicarea cu producatorii ( business to business la nivel international ( China, Olanda, Cehia, Spania)
- Comunicarea constanta cu clientii ( business to customer)
- Realizarea principala- cresterea vanzarilor cu 70 %
- Rebrandingul companiei de la site la modul de comunicare a produsului

Ianuarie 2016 - Ianuarie 2024
8 ani 1 lună

Marketing Specialist

Dan-Vito Group

Chișinău

- Dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing
- Crearea site-ului, retelelor de socializare si contentu-lui respectiv
- Producerea pozelor de produs dupa standartele internationale
- Mentinerea relatiei cu agentiile colaboratoare (agentii de media, creatie, digital)
- Suport pentru celelalte departamente in orice aspect ce tine de comunicare, monitorizarea bugetelor alocate, management
- Analiza detaliata a pietei locale( rapoartele efectuate impreuna cu CV-ul
- Crearea spoturilor publicitare pentru TV, radio, retele de socializare ( Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn)
- Comunicarea cu producatorii ( business to business la nivel international ( China, Olanda, Cehia, Spania)
- Comunicarea constanta cu clientii ( business to customer)
- Realizarea principala- cresterea vanzarilor cu 70 %
- Rebrandingul companiei de la site la modul de comunicare a produsului

Februarie 2023 - Mai 2023
3 luni

Marketing Director - External Consultant

PayMe Swiss

Switzerland

Responsabilități și sarcini principale:
1.1. Analizează concurenții și activitățile acestora;
1.2. Analizează audiența target a companiei și a produselor/serviciilor oferite;
1.3. Analizează piața și factorii influenți asupra industriei petroliere;
1.4. Analizează și selectează canalele potrivite de marketing conform KPI-urilor stabilite
1.5. Organizează ședințe și conferințe și întâlniri interne și deplasări în teritoriu;
1.6. Elaborează planificări lunare, anuale și asigură implementarea acestora;
1.7. Creează strategii de marketing conform obiectivelor și termenilor companiei;
1.8. Asigură livrarea calitativă a imaginii brandului și a produselor acestora;
1.9. Reprezintă imaginea companiei în comunicarea cu clienții, partenerii și prestatorii de servicii/ produse;
1.10. Supervizează echipa de marketing și monitorizează activitățile acestora;
1.11. Repartizează sarcinile de marketing conform capacităților și specialiștilor din departament;
1.12. Își asumă responsabilitatea de a îndeplini responsabilitățile specialiștilor din departament în cazul în care aceștia nu sunt disponibili;
1.13. Elaboreaza strategii de imbunatatire a imaginii si vanzarilor companiei
1.14. Efectuarea instrucțiunilor specialiștilor din departament;
1.15. Monitorizează și păstrează toate documentele aferente departamentului;
1.16. Gestionează și planifică bugetul departamentului în aprobare cu Directorul Financiar și Directorul Executiv;
1.17. Încheiere contractelor, primirea serviciilor/produselor și evidența facturilor de la contractanți;
1.18. Elaborează materiale de design în conformitate cu identitatea brandului ;
1.19. Gestionarea paginilor de Social Media și efectuarea postărilor și comunicarea cu clienții prin intermediul acestora (Facebook, Instagram, LinkedIn);
1.20. Colaborarea cu influencerii, reprezentanții media și persoanele cu statut popular;
1.21. Scrierea și redactarea textelor pentru diferite canale de marketing;
1.22. Setarea la chat bot și formarea bazei de date în timp;
1.23. Setarea campaniilor de email marketing și analiza rezultativității acestora;
1.24. Plasarea articolelor de PR și colaborarea cu portalurile de știri;
1.25. Crearea site-urilor in colaborare cu agentiile externe;
1.26. Gestionarea fișierelor cu materialele de marketing și a păstrarea acestora;
1.27. Colaborarea și planificarea activităților cu toata echipa de vanzari
1.28. Organizarea și participarea la evenimente de promovare a imaginii companiei (lansări de stații, emisiuni, reportaje, parteneriate, acte de caritate);
1.29. Gestionarea website-ului, conținutului de pe acesta și analiza traficului;
1.30. Setarea campaniilor de Google Ads și monitorizarea acestora;
1.31. Setarea campaniilor de publicitate pe toate platformele de retele de socializare, cu elaborarea bugetului si monitorizarea acesteia
1.32. Crearea strategiei generale de marketing cu termani limita pentru tot parcursul anului
1.33. Crearea conținutului foto și video pentru a promova imaginea companiei;
1.34. Organizarea campaniilor de Co-Marketing și cooperarea cu partenerii;
1.35. Livrează rapoarte lunare și anuale a activității departamentului și asigură atingerea obiectivelor propuse.

Martie 2020 - Septembrie 2022
2 ani 7 luni

Marketing Director

Energy Market Price

Chișinău

- Dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing
- Crearea site-ului, retelelor de socializare si contentu-lui respectiv
- Producerea pozelor de produs dupa standartele internationale
- Mentinerea relatiei cu agentiile colaboratoare (agentii de media, creatie, digital)
- Suport pentru celelalte departamente in orice aspect ce tine de comunicare, monitorizarea bugetelor alocate, management
- Crearea spoturilor publicitare pentru TV, radio, retele de socializare ( Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn)
- Comunicarea cu producatorii ( business to business la nivel international ( China, Olanda, Cehia, Spania)
- Comunicarea constanta cu clientii ( business to customer)
- Realizarea principala- cresterea vanzarilor cu 30%
- Rebrandingul companiei de la site la modul de comunicare a produsului

Octombrie 2022 - Februarie 2022
8 luni

Marketing Director - External Consultant

Tirex Petrol

Chișinău

Responsabilități și sarcini principale:
1.1. Analizează concurenții și activitățile acestora;
1.2. Analizează audiența target a companiei și a produselor/serviciilor oferite;
1.3. Analizează piața și factorii influenți asupra industriei petroliere;
1.4. Analizează și selectează canalele potrivite de marketing conform KPI-urilor stabilite
1.5. Organizează ședințe și conferințe și întâlniri interne și deplasări în teritoriu;
1.6. Elaborează planificări lunare, anuale și asigură implementarea acestora;
1.7. Creează strategii de marketing conform obiectivelor și termenilor companiei;
1.8. Asigură livrarea calitativă a imaginii brandului și a produselor acestora;
1.9. Reprezintă imaginea companiei în comunicarea cu clienții, partenerii și prestatorii de servicii/ produse;
1.10. Supervizează echipa de marketing și monitorizează activitățile acestora;
1.11. Repartizează sarcinile de marketing conform capacităților și specialiștilor din departament;
1.12. Își asumă responsabilitatea de a îndeplini responsabilitățile specialiștilor din departament în cazul în care aceștia nu sunt disponibili;
1.13. Elaboreaza strategii de imbunatatire a imaginii si vanzarilor companiei
1.14. Efectuarea instrucțiunilor specialiștilor din departament;
1.15. Monitorizează și păstrează toate documentele aferente departamentului;
1.16. Gestionează și planifică bugetul departamentului în aprobare cu Directorul Financiar și Directorul Executiv;
1.17. Încheiere contractelor, primirea serviciilor/produselor și evidența facturilor de la contractanți;
1.18. Elaborează materiale de design în conformitate cu identitatea brandului (bannere indoor, outdoor și web, pliante, postări, stickere, oracol, panouri, wobblere, uniforme, mașini branduite, plăci, cărți de vizită, carnete, pixuri, carduri, etc);
1.19. Gestionarea paginilor de Social Media și efectuarea postărilor și comunicarea cu clienții prin intermediul acestora (Facebook, Instagram, LinkedIn);
1.20. Colaborarea cu influencerii, reprezentanții media și persoanele cu statut popular;
1.21. Scrierea și redactarea textelor pentru diferite canale de marketing;
1.22. Setarea campaniilor de SMS sending și formarea bazei de date în timp;
1.23. Setarea campaniilor de email marketing și analiza rezultativității acestora;
1.24. Plasarea articolelor de PR și colaborarea cu portalurile de știri;
1.25. Supervizearea producției de reclame TV, spoturi audio;
1.26. Gestionarea fișierelor cu materialele de marketing și a păstrarea acestora;
1.27. Colaborarea și planificarea activităților la Radio și TV;
1.28. Organizarea și participarea la evenimente de promovare a imaginii companiei (lansări de stații, emisiuni, reportaje, parteneriate, acte de caritate);
1.29. Gestionarea website-ului, conținutului de pe acesta și analiza traficului;
1.30. Setarea campaniilor de Google Ads și monitorizarea acestora;
1.31. Setarea campaniilor de publicitate pe toate platformele de retele de socializare, cu elaborarea bugetului si monitorizarea acesteia
1.32. Crearea strategiei generale de marketing cu termani limita pentru tot parcursul anului
1.33. Crearea conținutului foto și video pentru a promova imaginea companiei;
1.34. Organizarea campaniilor de Co-Marketing și cooperarea cu partenerii;
1.35. Livrează rapoarte lunare și anuale a activității departamentului și asigură atingerea obiectivelor propuse.

Ianuarie 2018 - Decembrie 2020
2 ani 11 luni

Creative Director

Gin & Gents- Olanda ( www.gingents.nl

Groningen

- Dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing
- Mentinerea relatiei cu agentiile colaboratoare (agentii de media, creatie, digital)
- Suport pentru celelalte departamente in orice aspect ce tine de comunicare, monitorizarea bugetelor alocate, management
- Analiza detaliata a pietei locale( rapoartele efectuate impreuna cu CV-ul
- Crearea spoturilor publicitare pentru TV, radio, retele de socializare ( Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn)
- Comunicarea cu producatorii ( business to business la nivel international ( China, Olanda, Cehia, Spania)
- Comunicarea constanta cu clientii ( business to customer)
- Realizarea principala- cresterea vanzarilor cu 70 %
- Rebrandingul companiei de la site la modul de comunicare a produsului

Ianuarie 2018 - Iulie 2018
6 luni

Real Estate Consultant

JLL Moscow ( jll.ru)

Moscow

- Analiza infrastructurei locale ( Moscova)
- Structurarea datelor cu utilizarea Atlas Ti, SPSS, Microsoft Excel, Microsoft Word
- Oferirea indicațiilor privind locația: locații cercetate și identificarea proprietăților ce satisfac criteriile clienților
- Informații despre piață: oferirea datelor specifice cerintelor asupra condițiilor pieței locale și valorile proprietății. Oferirea proiecțiilor cu privire la creșterea eventuala.
- Analiză competitivă: Analizați concurenții reali pe piață și analizați alternativele pe care le poate folosi antreprenorul în cazul lor. Subiectele raportului au inclus comparații de proprietăți, informații despre prețul de vânzare și tendințele veniturilor și sfaturi de investiții.
- Evaluarea proprietății: a efectuat o evaluare a proprietății și a recomandat un preț de vânzare.
- Oferirea recomandărilor cu privire la strategiile de marketing și actualizări care pot crește prețul de vânzare sau pot facilita o vânzare rapidă.
- Asistență contractuală: Oferirea asistenței și consultanței cu privire la contracte și recomandari ale avocaților imobiliari, la dorință.
- Traducerea contractelor din rusă în engleză și invers.
Contactul permanent cu clienții noștri pentru a asigura un rezultat final mai bun.

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Engleză Fluent

Franceză Mediu

Studii: Superioare

Absolvit în: 2019

Hanze Hogeschool

Facultatea: International business and communication

Specialitatea: Marketing

Absolvit în: 2018

Plekhanov Russian University of Economics

Facultatea: International business

Specialitatea: management

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: A, B

Cu automobil personal

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".