27 ani
Masculin
Chișinău
30 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
- Deschis spre lucru peste program
- Management proiectelor mici, mijlocii si mari
- Rezistent la situatii de stres
- Comunicabil
- Capabil sa propun solutii creative problemelor cheie
- Conducere creativă pentru rezolvarea problemelor
- Experienta in relatii cu clienții si producatorii
- Abilitatea de comunicare fluenta în 4 limbi (engleză-C2, română-C2, Rusa- C2, Franceza- B1)
Experiența profesională
Noiembrie 2022 - Prezent
2 ani 1 lună
Marketing Director
North Bucharest Investments
Bucharest
Responsabilități și sarcini principale:
1.1. Analizează concurenții și activitățile acestora;
1.2. Analizează audiența target a companiei și a produselor/serviciilor oferite;
1.3. Analizează piața și factorii influenți asupra industriei petroliere;
1.4. Analizează și selectează canalele potrivite de marketing conform KPI-urilor stabilite
1.5. Organizează ședințe și conferințe și întâlniri interne și deplasări în teritoriu;
1.6. Elaborează planificări lunare, anuale și asigură implementarea acestora;
1.7. Creează strategii de marketing conform obiectivelor și termenilor companiei;
1.8. Asigură livrarea calitativă a imaginii brandului și a produselor acestora;
1.9. Reprezintă imaginea companiei în comunicarea cu clienții, partenerii și prestatorii de servicii/ produse;
1.10. Supervizează echipa de marketing și monitorizează activitățile acestora;
1.11. Repartizează sarcinile de marketing conform capacităților și specialiștilor din departament;
1.12. Își asumă responsabilitatea de a îndeplini responsabilitățile specialiștilor din departament în cazul în care aceștia nu sunt disponibili;
1.13. Elaboreaza strategii de imbunatatire a imaginii si vanzarilor companiei
1.14. Efectuarea instrucțiunilor specialiștilor din departament;
1.15. Monitorizează și păstrează toate documentele aferente departamentului;
1.16. Gestionează și planifică bugetul departamentului în aprobare cu Directorul Financiar și Directorul Executiv;
1.17. Încheiere contractelor, primirea serviciilor/produselor și evidența facturilor de la contractanți;
1.18. Elaborează materiale de design în conformitate cu identitatea brandului ;
1.19. Gestionarea paginilor de Social Media și efectuarea postărilor și comunicarea cu clienții prin intermediul acestora (Facebook, Instagram, LinkedIn);
1.20. Colaborarea cu influencerii, reprezentanții media și persoanele cu statut popular;
1.21. Scrierea și redactarea textelor pentru diferite canale de marketing;
1.22. Setarea la chat bot și formarea bazei de date în timp;
1.23. Setarea campaniilor de email marketing și analiza rezultativității acestora;
1.24. Plasarea articolelor de PR și colaborarea cu portalurile de știri;
1.25. Crearea site-urilor in colaborare cu agentiile externe;
1.26. Gestionarea fișierelor cu materialele de marketing și a păstrarea acestora;
1.27. Colaborarea și planificarea activităților cu toata echipa de vanzari
1.28. Organizarea și participarea la evenimente de promovare a imaginii companiei (lansări de stații, emisiuni, reportaje, parteneriate, acte de caritate);
1.29. Gestionarea website-ului, conținutului de pe acesta și analiza traficului;
1.30. Setarea campaniilor de Google Ads și monitorizarea acestora;
1.31. Setarea campaniilor de publicitate pe toate platformele de retele de socializare, cu elaborarea bugetului si monitorizarea acesteia
1.32. Crearea strategiei generale de marketing cu termani limita pentru tot parcursul anului
1.33. Crearea conținutului foto și video pentru a promova imaginea companiei;
1.34. Organizarea campaniilor de Co-Marketing și cooperarea cu partenerii;
1.35. Livrează rapoarte lunare și anuale a activității departamentului și asigură atingerea obiectivelor propuse.
Octombrie 2019 - Februarie 2024
4 ani 5 luni
Marketing Specialist
Amadeus Textiles ( amadeuste.com)
Chișinău
- Dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing
- Crearea site-ului, retelelor de socializare si contentu-lui respectiv
- Producerea pozelor de produs dupa standartele internationale
- Mentinerea relatiei cu agentiile colaboratoare (agentii de media, creatie, digital)
- Suport pentru celelalte departamente in orice aspect ce tine de comunicare, monitorizarea bugetelor alocate, management
- Analiza detaliata a pietei locale( rapoartele efectuate impreuna cu CV-ul
- Crearea spoturilor publicitare pentru TV, radio, retele de socializare ( Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn)
- Comunicarea cu producatorii ( business to business la nivel international ( China, Olanda, Cehia, Spania)
- Comunicarea constanta cu clientii ( business to customer)
- Realizarea principala- cresterea vanzarilor cu 70 %
- Rebrandingul companiei de la site la modul de comunicare a produsului
Ianuarie 2016 - Ianuarie 2024
8 ani 1 lună
Marketing Specialist
Dan-Vito Group
Chișinău
- Dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing
- Crearea site-ului, retelelor de socializare si contentu-lui respectiv
- Producerea pozelor de produs dupa standartele internationale
- Mentinerea relatiei cu agentiile colaboratoare (agentii de media, creatie, digital)
- Suport pentru celelalte departamente in orice aspect ce tine de comunicare, monitorizarea bugetelor alocate, management
- Analiza detaliata a pietei locale( rapoartele efectuate impreuna cu CV-ul
- Crearea spoturilor publicitare pentru TV, radio, retele de socializare ( Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn)
- Comunicarea cu producatorii ( business to business la nivel international ( China, Olanda, Cehia, Spania)
- Comunicarea constanta cu clientii ( business to customer)
- Realizarea principala- cresterea vanzarilor cu 70 %
- Rebrandingul companiei de la site la modul de comunicare a produsului
Februarie 2023 - Mai 2023
3 luni
Marketing Director - External Consultant
PayMe Swiss
Switzerland
Responsabilități și sarcini principale:
1.1. Analizează concurenții și activitățile acestora;
1.2. Analizează audiența target a companiei și a produselor/serviciilor oferite;
1.3. Analizează piața și factorii influenți asupra industriei petroliere;
1.4. Analizează și selectează canalele potrivite de marketing conform KPI-urilor stabilite
1.5. Organizează ședințe și conferințe și întâlniri interne și deplasări în teritoriu;
1.6. Elaborează planificări lunare, anuale și asigură implementarea acestora;
1.7. Creează strategii de marketing conform obiectivelor și termenilor companiei;
1.8. Asigură livrarea calitativă a imaginii brandului și a produselor acestora;
1.9. Reprezintă imaginea companiei în comunicarea cu clienții, partenerii și prestatorii de servicii/ produse;
1.10. Supervizează echipa de marketing și monitorizează activitățile acestora;
1.11. Repartizează sarcinile de marketing conform capacităților și specialiștilor din departament;
1.12. Își asumă responsabilitatea de a îndeplini responsabilitățile specialiștilor din departament în cazul în care aceștia nu sunt disponibili;
1.13. Elaboreaza strategii de imbunatatire a imaginii si vanzarilor companiei
1.14. Efectuarea instrucțiunilor specialiștilor din departament;
1.15. Monitorizează și păstrează toate documentele aferente departamentului;
1.16. Gestionează și planifică bugetul departamentului în aprobare cu Directorul Financiar și Directorul Executiv;
1.17. Încheiere contractelor, primirea serviciilor/produselor și evidența facturilor de la contractanți;
1.18. Elaborează materiale de design în conformitate cu identitatea brandului ;
1.19. Gestionarea paginilor de Social Media și efectuarea postărilor și comunicarea cu clienții prin intermediul acestora (Facebook, Instagram, LinkedIn);
1.20. Colaborarea cu influencerii, reprezentanții media și persoanele cu statut popular;
1.21. Scrierea și redactarea textelor pentru diferite canale de marketing;
1.22. Setarea la chat bot și formarea bazei de date în timp;
1.23. Setarea campaniilor de email marketing și analiza rezultativității acestora;
1.24. Plasarea articolelor de PR și colaborarea cu portalurile de știri;
1.25. Crearea site-urilor in colaborare cu agentiile externe;
1.26. Gestionarea fișierelor cu materialele de marketing și a păstrarea acestora;
1.27. Colaborarea și planificarea activităților cu toata echipa de vanzari
1.28. Organizarea și participarea la evenimente de promovare a imaginii companiei (lansări de stații, emisiuni, reportaje, parteneriate, acte de caritate);
1.29. Gestionarea website-ului, conținutului de pe acesta și analiza traficului;
1.30. Setarea campaniilor de Google Ads și monitorizarea acestora;
1.31. Setarea campaniilor de publicitate pe toate platformele de retele de socializare, cu elaborarea bugetului si monitorizarea acesteia
1.32. Crearea strategiei generale de marketing cu termani limita pentru tot parcursul anului
1.33. Crearea conținutului foto și video pentru a promova imaginea companiei;
1.34. Organizarea campaniilor de Co-Marketing și cooperarea cu partenerii;
1.35. Livrează rapoarte lunare și anuale a activității departamentului și asigură atingerea obiectivelor propuse.
Martie 2020 - Septembrie 2022
2 ani 7 luni
Marketing Director
Energy Market Price
Chișinău
- Dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing
- Crearea site-ului, retelelor de socializare si contentu-lui respectiv
- Producerea pozelor de produs dupa standartele internationale
- Mentinerea relatiei cu agentiile colaboratoare (agentii de media, creatie, digital)
- Suport pentru celelalte departamente in orice aspect ce tine de comunicare, monitorizarea bugetelor alocate, management
- Crearea spoturilor publicitare pentru TV, radio, retele de socializare ( Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn)
- Comunicarea cu producatorii ( business to business la nivel international ( China, Olanda, Cehia, Spania)
- Comunicarea constanta cu clientii ( business to customer)
- Realizarea principala- cresterea vanzarilor cu 30%
- Rebrandingul companiei de la site la modul de comunicare a produsului
Octombrie 2022 - Februarie 2022
8 luni
Marketing Director - External Consultant
Tirex Petrol
Chișinău
Responsabilități și sarcini principale:
1.1. Analizează concurenții și activitățile acestora;
1.2. Analizează audiența target a companiei și a produselor/serviciilor oferite;
1.3. Analizează piața și factorii influenți asupra industriei petroliere;
1.4. Analizează și selectează canalele potrivite de marketing conform KPI-urilor stabilite
1.5. Organizează ședințe și conferințe și întâlniri interne și deplasări în teritoriu;
1.6. Elaborează planificări lunare, anuale și asigură implementarea acestora;
1.7. Creează strategii de marketing conform obiectivelor și termenilor companiei;
1.8. Asigură livrarea calitativă a imaginii brandului și a produselor acestora;
1.9. Reprezintă imaginea companiei în comunicarea cu clienții, partenerii și prestatorii de servicii/ produse;
1.10. Supervizează echipa de marketing și monitorizează activitățile acestora;
1.11. Repartizează sarcinile de marketing conform capacităților și specialiștilor din departament;
1.12. Își asumă responsabilitatea de a îndeplini responsabilitățile specialiștilor din departament în cazul în care aceștia nu sunt disponibili;
1.13. Elaboreaza strategii de imbunatatire a imaginii si vanzarilor companiei
1.14. Efectuarea instrucțiunilor specialiștilor din departament;
1.15. Monitorizează și păstrează toate documentele aferente departamentului;
1.16. Gestionează și planifică bugetul departamentului în aprobare cu Directorul Financiar și Directorul Executiv;
1.17. Încheiere contractelor, primirea serviciilor/produselor și evidența facturilor de la contractanți;
1.18. Elaborează materiale de design în conformitate cu identitatea brandului (bannere indoor, outdoor și web, pliante, postări, stickere, oracol, panouri, wobblere, uniforme, mașini branduite, plăci, cărți de vizită, carnete, pixuri, carduri, etc);
1.19. Gestionarea paginilor de Social Media și efectuarea postărilor și comunicarea cu clienții prin intermediul acestora (Facebook, Instagram, LinkedIn);
1.20. Colaborarea cu influencerii, reprezentanții media și persoanele cu statut popular;
1.21. Scrierea și redactarea textelor pentru diferite canale de marketing;
1.22. Setarea campaniilor de SMS sending și formarea bazei de date în timp;
1.23. Setarea campaniilor de email marketing și analiza rezultativității acestora;
1.24. Plasarea articolelor de PR și colaborarea cu portalurile de știri;
1.25. Supervizearea producției de reclame TV, spoturi audio;
1.26. Gestionarea fișierelor cu materialele de marketing și a păstrarea acestora;
1.27. Colaborarea și planificarea activităților la Radio și TV;
1.28. Organizarea și participarea la evenimente de promovare a imaginii companiei (lansări de stații, emisiuni, reportaje, parteneriate, acte de caritate);
1.29. Gestionarea website-ului, conținutului de pe acesta și analiza traficului;
1.30. Setarea campaniilor de Google Ads și monitorizarea acestora;
1.31. Setarea campaniilor de publicitate pe toate platformele de retele de socializare, cu elaborarea bugetului si monitorizarea acesteia
1.32. Crearea strategiei generale de marketing cu termani limita pentru tot parcursul anului
1.33. Crearea conținutului foto și video pentru a promova imaginea companiei;
1.34. Organizarea campaniilor de Co-Marketing și cooperarea cu partenerii;
1.35. Livrează rapoarte lunare și anuale a activității departamentului și asigură atingerea obiectivelor propuse.
Ianuarie 2018 - Decembrie 2020
2 ani 11 luni
Creative Director
Gin & Gents- Olanda ( www.gingents.nl
Groningen
- Dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing
- Mentinerea relatiei cu agentiile colaboratoare (agentii de media, creatie, digital)
- Suport pentru celelalte departamente in orice aspect ce tine de comunicare, monitorizarea bugetelor alocate, management
- Analiza detaliata a pietei locale( rapoartele efectuate impreuna cu CV-ul
- Crearea spoturilor publicitare pentru TV, radio, retele de socializare ( Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn)
- Comunicarea cu producatorii ( business to business la nivel international ( China, Olanda, Cehia, Spania)
- Comunicarea constanta cu clientii ( business to customer)
- Realizarea principala- cresterea vanzarilor cu 70 %
- Rebrandingul companiei de la site la modul de comunicare a produsului
Ianuarie 2018 - Iulie 2018
6 luni
Real Estate Consultant
JLL Moscow ( jll.ru)
Moscow
- Analiza infrastructurei locale ( Moscova)
- Structurarea datelor cu utilizarea Atlas Ti, SPSS, Microsoft Excel, Microsoft Word
- Oferirea indicațiilor privind locația: locații cercetate și identificarea proprietăților ce satisfac criteriile clienților
- Informații despre piață: oferirea datelor specifice cerintelor asupra condițiilor pieței locale și valorile proprietății. Oferirea proiecțiilor cu privire la creșterea eventuala.
- Analiză competitivă: Analizați concurenții reali pe piață și analizați alternativele pe care le poate folosi antreprenorul în cazul lor. Subiectele raportului au inclus comparații de proprietăți, informații despre prețul de vânzare și tendințele veniturilor și sfaturi de investiții.
- Evaluarea proprietății: a efectuat o evaluare a proprietății și a recomandat un preț de vânzare.
- Oferirea recomandărilor cu privire la strategiile de marketing și actualizări care pot crește prețul de vânzare sau pot facilita o vânzare rapidă.
- Asistență contractuală: Oferirea asistenței și consultanței cu privire la contracte și recomandari ale avocaților imobiliari, la dorință.
- Traducerea contractelor din rusă în engleză și invers.
Contactul permanent cu clienții noștri pentru a asigura un rezultat final mai bun.
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Fluent
Franceză Mediu
Studii: Superioare
Absolvit în: 2019
Hanze Hogeschool
Facultatea: International business and communication
Specialitatea: Marketing
Absolvit în: 2018
Plekhanov Russian University of Economics
Facultatea: International business
Specialitatea: management
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: A, B
Cu automobil personal
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".