Office manager
15 000 – 18 000 леев в месяц
FIRMA COMERCIAL
16 апреля 2025
Кишинев
От 1 года
Полный день
Высшее
На территории работодателя
O companie stabilă aflată în plină dezvoltare este în căutarea unei persoane energice și punctuale pentru poziția de office manager care va fi responsabilă pentru crearea unui mediu bine organizat și confortabil în birou, dar și pentru susținerea activității eficiente a echipei.
Cerințe față de candidați:
- studii superioare;
- abilități foarte bune de organizare, capacitatea de a lucra cu - volume mari de date;
- competențe de gestionare eficientă a timpului și sarcinilor;
- fluență în limbile română și rusă (cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj).
Responsabilități principale:
- ținerea corespondenței de afaceri, gestionarea corespondenței oficiale;
- participarea la certificarea produselor;
- întocmirea, evidența și înregistrarea contractelor;
- pregătirea documentelor necesare pentru participarea la licitații;
- recepționarea apelurilor telefonice, ținerea statisticii;
- asigurarea biroului cu materialele necesare pentru o bună funcționare a acestuia (birotică, cartușe pentru imprimantă, apă, etc.).
Oferim:
- angajare oficială în cîmpul muncii și pachet social integral;
- instruire corporativă și susținere pentru soluționarea problemelor curente;
- un mediu de lucru confortabil;
- ceai/cafea din contul companiei.
Program de lucru: 9:00-18:00 (de luni pînă vineri).
Cerințe față de candidați:
- studii superioare;
- abilități foarte bune de organizare, capacitatea de a lucra cu - volume mari de date;
- competențe de gestionare eficientă a timpului și sarcinilor;
- fluență în limbile română și rusă (cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj).
Responsabilități principale:
- ținerea corespondenței de afaceri, gestionarea corespondenței oficiale;
- participarea la certificarea produselor;
- întocmirea, evidența și înregistrarea contractelor;
- pregătirea documentelor necesare pentru participarea la licitații;
- recepționarea apelurilor telefonice, ținerea statisticii;
- asigurarea biroului cu materialele necesare pentru o bună funcționare a acestuia (birotică, cartușe pentru imprimantă, apă, etc.).
Oferim:
- angajare oficială în cîmpul muncii și pachet social integral;
- instruire corporativă și susținere pentru soluționarea problemelor curente;
- un mediu de lucru confortabil;
- ceai/cafea din contul companiei.
Program de lucru: 9:00-18:00 (de luni pînă vineri).
Знание языков:
Румынский Продвинутый
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
16 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено